2019. március 17., vasárnap

Guildford


Guildford látványosságai
Pár információ Guildford-ról:
Guildford egy angliai város, továbbá Surrey megyeszékhelye. London központjától körülbelül 43 kilométerre délnyugatra fekvő, szép környéken található, a Wey folyó jobb partján. Viszonylag nagy kiterjedésű, de népessége alig 70 ezer fő. Gazdaságilag fontos szerepet tölt be, továbbá jelentős vasúti csomópont is.
Jelenleg Guildforban élek körülbelül négy hónapja költöztem ebbe a kis városba. De csak most tudtam elmenni pár látványossághoz és nagyon jó volt, egyedül sétáltam és élveztem, de sajnos az idő nem volt túl kegyes mert nagyon fújt a szél, de nem tudta a kedvemet lelombozni, mert nagyon jó hangulatom lett ezektől a gyönyörű látványoktól. Bele is kezdek, hogy merre jártam.


Guildfordi Vár:

Gyönyörű látvány a vár. A vár maga kicsi egy nagyon szép parkkal körbe. Most így tavasz elején nagyon szépen ki vannak nyílva a virágok, a fű nagyon szép zöld és nagyon szépre le van nyírva, bár Angliában mindenhol nagyon szép zöld, mindez köszönhető a sok esőnek. Található még egy nagyon ici-pici tó vagyis inkább tavacska amikor én voltam két kacsa úszkált benne. Fent a vár mellől nagyon szép a kilátás, egyik oldalról Guildfordra láthatunk rá, a másik oldalon viszont nagyon szép tájra tekinethetünk, zöld, dombos vidéket látunk.




Stoke Park

Guildford legnagyobb parkja. Egyszer el is tévedtem, hát kellett idő mire hazataláltam. Most így tavasszal szintén nagyon virágos és gyönyörű.



High Street

Ez egy utca, ahol elég sok világmárka bolt megtalálható. Télen nagyon szépen ki van világítva és november végén van egy összegyűlés, ahol aznap kapcsolják fel a díszvilágítást a karácsonyi ünnepekre.


 
Még egy kevésbé látványosság, de megemlíteném a Friary bevásárló központot. Sok bolt található benne, az emeleten pár gyors étterem is van.

4 megjegyzés: